..

Ürün Açıklaması

    Türkiye Yüzyılı Maarif Modeline uygun olarak hazırlanan setimiz; 8 kitaptan oluşan afacan okuma dizisi, Afacan hece, sözcük, Cümle, Metin çalışmaları ve Afacan Akıcı Okuma kitabından oluşmaktadır. Setimiz toplamda 304 sayfadan oluşmaktadır.


    1. AFACAN OKUMA DİZİSİ
    8 kitaptan oluşmakta olup ilk 5 kitap ANETİL, OKURUM, ÜSÖYDZ, ÇBGCŞ VE PHVĞFHJ harf gruplarına göre hazırlanmıştır.
    1.kitabımız ANETİL harflerinin tamamından hazırlanmış sözcük, cümle, metin ve bulmacadan oluşmaktadır. 2,3,4 ve 5 harf gruplarına göre hazırlanan kitabımızda her harf tek tek ele alınmıştır. O harften önce öğrenilen harfler kullanılarak metinler oluşturulmuştur. 6.Kitabımız tekerleme,sayışma ve ninnilerden oluşmaktadır. 7. kitabımızda Atatürk ve bayramlarımız işlenmiştir. 8. Kitabımızda değerlerimiz işlenmiştir.  Karagöz ve hacivat, nasrettin hoca, sevgi, saygı ve farklılıklara saygı, hayvan sevgisi işlenmiştir. 
    kitaplarımız 15,5*23 ebadında renkli resimli ve 16 şar sayfadır.


    2. AFACAN HECE, SÖZCÜK, CÜMLE, METİN ÇALIŞMALARI
    Kitabımızda her harfle ilgili oluşturulabilecek hece, sözcük, cümle ve metinler yer almaktadır. 
    Kitabımız yeni programdaki farklılaştırma(destekleme zenginleştirme) çalışmalarına uygun olup her harf ayrı ayrı ele alınmıştır.
    Kitabımızda sözcükten cümleye bölümlerinin ilki renkli hecelidir. Bu bölüm destekleme çalışmaları için hazırlanmıştır. Okumada zorlanan öğrencilere hece kavramını öğretmen hedeflenmiştir. İkinci bölümde ise cümlelerin hecelerine örnekteki gibi ayrılması istenilmiştir. Bu bölüm zenginleştirme çalışmlarına uygundur. Okuma yazmayı öğrenen öğrencilerin sözcükleri hecelerine ayırmayı öğrenmesini hedeflemektedir.


    3. AFACAN AKICI OKUMA
    Bu kitabı hazırlama amacımız hızlı okuma değil anlayarak akıcı okumaktır.
    Kitabımız harf gruplarına göre hazırlanmıştır. Her harften sonra öğrenilen harflerle oluşturulan sözcük ve metinlerden oluşmuştur. 
    Öğrencilerin akıcı okumaları ve okuduklarını anlamaları için metinler kolaydan zora doğru verilmiştir.
    Metinlerde nol sözcük tekrarı ile okumanın akıcı olmasına olanak verilmiş  ve öğrencilerin sözcükleri doğru okumaları hedeflenmiştir.